MYRASTONE
Create yourself. Your body is the best form of art there is.

Create yourself. Your body is the best form of art there is.

Yep. nailed it.

My soul. She’s a mirror of me. Daughters are your best friend forever.

My soul. She’s a mirror of me. Daughters are your best friend forever.

My heart. 
I’m thankful for the man that i married & for giving me a son exactly like him.

My heart.
I’m thankful for the man that i married & for giving me a son exactly like him.

Since Robin Williams’ passing, is everyone all of the sudden an expert on mental health & depression now?
Myra Stone

espressobean:

Man with suit made of Mentos is dunked in a tank full of Diet Coke.

Hashtag lol 
#happy4thofjuly
MyraStone

Hashtag lol
#happy4thofjuly
MyraStone

blue hair don’t care.

blue hair don’t care.

joshpeckofficial:

puppies are touchable happiness 

staff:

envoya:

this must be what tumblr looks like irl

this is exactly what tumblr looks like irl

staff:

envoya:

this must be what tumblr looks like irl

this is exactly what tumblr looks like irl

stilinskiclaus:

I don’t understand why people aren’t interested in Astronomy.

You can look up into the night sky and see a fucking galaxy with your naked eye. You can see cosmic structures that are millions of light years across and if you don’t think that’s the coolest fucking shit then I don’t know what to tell you.

koishy:

please dont sit right next to me while im on the computer that is just not happening

Nope, not ever.

telapathetic:

*breaks leg* but..are my eyebrows okay?

mole:

looking in mirrors in the middle of the night is the scariest shit and if i can avoid it i will

dajo42:

dress for the job you want, not the job you have. show up to your day job at mcdonalds in a spacesuit. who the fuck’s gonna stop the mcastronaut